Zwroty i reklamacje
Masz prawo zgłosić chęć zwrotu wszystkich produktów zakupionych na stronie napogloves.pl w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne towary utracone podczas zwrotu.
Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.
1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny online
Nie musisz zwracać produktu w oryginalnym pudełku. Prosimy jednak o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.
2. Wyślij zwracane produkty dowolną firmą logistyczną
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
napo sp. z o.o. (Curtis Plaza)
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa
Do przesyłki koniecznie dołącz fakturę w celu identyfikacji zamówienia (lub informację z numerem zamówienia lub faktury).
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
3. Poczekaj na zwrot środków
Pieniądze zostaną zwrócone nie później niż w terminie 14 dni.
Zwrot zostanie przetworzony przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś do zamówienia przedmiotu lub przelewem tradycyjnym na numer bankowy podany w formularzu zwrotu.
O zwrocie środków zostaniesz poinformowany mailowo.
1. Skorzystaj z procedury zwrotu towaru
Procedura zwrotu opisana jest w rozwijanym menu powyżej.
2. Złóż i opłać nowe zamówienie
Złóż nowe zamówienie na stronie napogloves.pl.
1. Wypełnij formularz
2. Czekaj na dalsze instrukcje
Twój opiekun handlowy poinformuje Cię o dalszym przebiegu reklamacji.