Zwroty i reklamacje

Masz prawo zgłosić chęć zwrotu wszystkich produktów zakupionych na stronie napogloves.pl w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.

Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne towary utracone podczas zwrotu.

Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny online

W ciągu 30 dni od daty otrzymaniu towaru możesz zgłosić chęć zwrotu towaru. W tym celu wypełnij formularz klikając TUTAJ. Wypełniając wniosek użyj tego samego adresu e-mail co przy zamówieniu. Od tego momentu masz 14 dni na odesłanie towaru.

Nie musisz zwracać produktu w oryginalnym pudełku. Prosimy jednak o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

2. Wyślij zwracane produkty dowolną firmą logistyczną

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

napo sp. z o.o. (Curtis Plaza)
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa

Do przesyłki koniecznie dołącz fakturę w celu identyfikacji zamówienia (lub informację z numerem zamówienia lub faktury).

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków

Pieniądze zostaną zwrócone nie później niż w terminie 14 dni.

Zwrot zostanie przetworzony przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś do zamówienia przedmiotu lub przelewem tradycyjnym na numer bankowy podany w formularzu zwrotu.

O zwrocie środków zostaniesz poinformowany mailowo.

FORMULARZ ZWROTU

1. Skorzystaj z procedury zwrotu towaru

Procedura zwrotu opisana jest w rozwijanym menu powyżej.

2. Złóż i opłać nowe zamówienie

Złóż nowe zamówienie na stronie napogloves.pl.