ZASADY GWARANCJI ROZSZERZONEJ WWW.NAPOGLOVES.PL
I. WSKAZANIE RZECZY, KTÓREJ DOTYCZY GWARANCJA
Niniejsze zasady gwarancji znajdują zastosowanie do rękawiczek wykonanych ze skóry naturalnej zbywanych przez NAPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (02-673), ul. Konstruktorska 11/P. 6, NIP: 9721250921, REGON: 302824807, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000665560, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych, BDO: 000127562 (dalej: Gwarant) za pośrednictwem sklepu internetowego należącego do Gwaranta tj. www.napogloves.pl (dalej: Produkt/towar).
II. WARUNKI GWARANCJI
- Gwarantem jakości jest NAPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (02- 673), ul. Konstruktorska 11/P. 6, NIP: 9721250921, REGON: 302824807, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000665560, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych, BDO: 000127562;
- Gwarancja udzielona jest wyłącznie na rękawiczki wskazane w punkcie I niniejszych zasad gwarancji sprzedanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem sklepu internetowego Gwaranta prowadzonego pod domeną www.napogloves.pl, z zastrzeżeniem, że gwarancja obejmuje wyłącznie rękawiczki zakupione po dniu […] 2025 roku;
- Z Gwarancji mogą skorzystać wyłącznie osoby posiadające status konsumenta; konsumenci, jak i również przedsiębiorcy;
- Gwarancją są objęte jedyne te Produkty, do których dołączono kartę gwarancyjną;
- Gwarant ponosi odpowiedzialność za wady tkwiące w rzeczy sprzedanej:a) za wady fizyczne dot. szycia i skóry wskazanych w dokumencie rękawiczek – w okresie 60 miesięcy, liczonych od daty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego pod domeną www.napogloves.pl.
III. SPOSÓB ROZPATRYWANIA ROSZCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI
- Reklamacje z tytułu gwarancji można składać w dowolny sposób, przy czym – celem przyspieszenia procedury rozpatrywania reklamacji – Gwarant rekomenduje składanie reklamacji:
a) pisemnie na adres siedziby Gwaranta, tj. ul. ul. Piastowska 67 (brama T5), 05-850 Jawczyce, z dopiskiem „Gwarancja”;b) w formie dokumentowej, za pośrednictwem korespondencji mailowej na adres: support@napogloves.com;c) telefonicznie dzwoniąc pod numer: 22 2662 339;
d) za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego z poziomu w/w sklepu internetowego.
- Każda reklamacja powinna obligatoryjnie zawierać następujące elementy:
a) imię i nazwisko Klienta;b) opis wady produktu;c) datę i okoliczności dostrzeżenia wady;
d) wskazanie daty zakupu;
e) dane kontaktowe Klienta (np. adres e-mail; adres zamieszkania; numer telefonu).
- Do zgłoszenia należy dołączyć skan dowodu zakupu (np. paragonu; faktury; potwierdzenia dokonania transakcji).
- Gwarant wymaga również dołączenia do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentów potwierdzających wystąpienie wady (dokumentacja fotograficzna/nagrania).
- Gwarant może w każdym czasie zobowiązać Klienta do dostarczenia Produktu na koszt Klienta pod adres wskazany przez Gwaranta celem rozpatrzenia roszczeń Klienta z niniejszej Gwarancji.
- W przypadku, w którym Gwarant zobowiąże Klienta do dostarczenia Produktu do Gwaranta na podstawie ust. 5, Klient zobowiązuje się spakować Produkt w sposób umożliwiający jego maksymalne zabezpieczenie przed zniszczeniem, uszkodzeniem i utratą.
- Gwarant ustosunkuje się do treści dokonanego zgłoszenia w terminie 30 dni roboczych liczonych od dnia doręczenia Produktu do siedziby Gwaranta przez firmę kurierską.
- W przypadku stwierdzenia zasadności zgłoszenia, ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych, licząc od daty doręczenia Gwarantowi poprzez:
a) wymianę Produktu na nowy Produkt tego samego modelu;lubb) wymianę Produktu na inny produkt o Cenie tożsamej z Ceną reklamowanego Produktu; ;c) w przypadku braku dostępności Produktu, Gwarant może usunąć wadę poprzez przekazanie Klientowi na
adres e-mail vouchera o wartości Ceny zakupu reklamowanego Produktu, ważnego przez 12 miesięcy od dnia jego otrzymania, do wykorzystania w sklepie internetowym www.napogloves.pl.
- Biuro Obsługi Klienta Gwaranta skontaktuje się z Klientem niezwłocznie po zakończeniu procesu rozpatrywania reklamacji, celem przekazania Klientowi odpowiedzi na złożoną reklamację.
IV. ODMOWA UZNANIA REKLAMACJI
Gwarant odmawia uznania reklamacji m.in. w przypadku:
- stwierdzenia, że rzecz wykorzystywana była niezgodnie z jej przeznaczeniem,
- stwierdzenia, że rzecz została uszkodzona w trakcie użytkowania z winy Klienta lub osób trzecich;
- stwierdzenia, że wada wynika z normalnego zużycia danej rzeczy;
- braku dowodu zakupu;
- dostarczenia Gwarantowi Produktu niekompletnego;
- stwierdzenia przyczyny wady innej niż wada materiałowa, bądź produkcyjna, tkwiąca w rzeczy sprzedanej;
- stwierdzenia uszkodzeń rzeczy sprzedanej wskutek jej nieprawidłowej konserwacji;
- dokonania przez Klienta zgłoszenia reklamacyjnego dot. produktu zakupionego w obniżonej cenie, z uwagi na fakt, iż był to produkt zbywany z oznaczoną wadą z poziomu strony produktowej sklepu internetowego;
- stwierdzenia ingerencji osoby nieuprawnionej w rzecz sprzedaną (w szczególności w rozumieniu dokonywania napraw/przeróbek rzeczy sprzedanej przez osoby niebędącej Gwarantem).
V. WADY, KTÓRE NIE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ JAKOŚCI Gwarancją jakości nie są objęte następujące wady rzeczy sprzedanej:
- wady obiektywnie możliwe do stwierdzenia w chwili zawarcia umowy sprzedaży;
- wady będące następstwem użytkowania rzeczy sprzedanej niezgodnie z ich przeznaczeniem, właściwościami,
- wady spowodowane brakiem należytej pielęgnacji rzeczy sprzedanej;
- wady spowodowane z winy Klienta lub osób trzecich;
- wady powstałe na skutek okoliczności, za które nie ponosi odpowiedzialności żadna ze stron (siła wyższa);
- wady powstałe wskutek próby dokonania samodzielnej naprawy/przeróbki rzeczy sprzedanej przez Klienta;
- uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nabywcę, bądź osobę trzecią;
- wady rękawiczek wykonanych z udziałem technologii touchscreen umożliwiającej obsługę ekranów dotykowych, z uwagi na ich naturalne zużycie i ograniczenia technologiczne. Celem uniknięcia wątpliwości rękawiczki te korzystają z gwarancji w zakresie wad. dot. szycia i skóry, jednak Gwarancja nie obejmuje wady niesprawności technologii touchscreen.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Ilekroć w niniejszym dokumencie mowa jest o Kliencie termin ten należy interpretować zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego.
Gwarant zobowiązuje się usunąć wadę w sposób określony w niniejszym dokumencie w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych liczonych od chwili przyjęcia reklamowanego Produktu do magazynu Gwaranta.
W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową sprzedaży, Klientowi – z mocy prawa – przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy, a gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.