ZASADY GWARANCJI ROZSZERZONEJ WWW.NAPOGLOVES.PL

I. WSKAZANIE RZECZY, KTÓREJ DOTYCZY GWARANCJA

Niniejsze zasady gwarancji znajdują zastosowanie do rękawiczek wykonanych ze skóry naturalnej zbywanych przez NAPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (02-673), ul. Konstruktorska 11/P. 6, NIP: 9721250921, REGON: 302824807, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000665560, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych, BDO: 000127562 (dalej: Gwarant) za pośrednictwem sklepu internetowego należącego do Gwaranta tj. www.napogloves.pl (dalej: Produkt/towar).

II. WARUNKI GWARANCJI

  1. Gwarantem jakości jest NAPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (02- 673), ul. Konstruktorska 11/P. 6, NIP: 9721250921, REGON: 302824807, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000665560, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych, BDO: 000127562;
  2. Gwarancja udzielona jest wyłącznie na rękawiczki wskazane w punkcie I niniejszych zasad gwarancji sprzedanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem sklepu internetowego Gwaranta prowadzonego pod domeną www.napogloves.pl, z zastrzeżeniem, że gwarancja obejmuje wyłącznie rękawiczki zakupione po dniu […] 2025 roku;
  3. Z Gwarancji mogą skorzystać wyłącznie osoby posiadające status konsumenta; konsumenci, jak i również przedsiębiorcy;
  4. Gwarancją są objęte jedyne te Produkty, do których dołączono kartę gwarancyjną;
  5. Gwarant ponosi odpowiedzialność za wady tkwiące w rzeczy sprzedanej:a) za wady fizyczne dot. szycia i skóry wskazanych w dokumencie rękawiczek – w okresie 60 miesięcy, liczonych od daty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego pod domeną www.napogloves.pl.

III. SPOSÓB ROZPATRYWANIA ROSZCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI

  1. Reklamacje z tytułu gwarancji można składać w dowolny sposób, przy czym – celem przyspieszenia procedury rozpatrywania reklamacji – Gwarant rekomenduje składanie reklamacji:
    a)  pisemnie na adres siedziby Gwaranta, tj. ul. ul. Piastowska 67 (brama T5), 05-850 Jawczyce, z dopiskiem „Gwarancja”;b)  w formie dokumentowej, za pośrednictwem korespondencji mailowej na adres: support@napogloves.com;

    c)  telefonicznie dzwoniąc pod numer: 22 2662 339;

    d)  za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego z poziomu w/w sklepu internetowego.

  2. Każda reklamacja powinna obligatoryjnie zawierać następujące elementy:
    a)  imię i nazwisko Klienta;b)  opis wady produktu;

    c)  datę i okoliczności dostrzeżenia wady;

    d)  wskazanie daty zakupu;

    e)  dane kontaktowe Klienta (np. adres e-mail; adres zamieszkania; numer telefonu).

  3. Do zgłoszenia należy dołączyć skan dowodu zakupu (np. paragonu; faktury; potwierdzenia dokonania transakcji).
  4. Gwarant wymaga również dołączenia do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentów potwierdzających wystąpienie wady (dokumentacja fotograficzna/nagrania).
  5. Gwarant może w każdym czasie zobowiązać Klienta do dostarczenia Produktu na koszt Klienta pod adres wskazany przez Gwaranta celem rozpatrzenia roszczeń Klienta z niniejszej Gwarancji.
  6. W przypadku, w którym Gwarant zobowiąże Klienta do dostarczenia Produktu do Gwaranta na podstawie ust. 5, Klient zobowiązuje się spakować Produkt w sposób umożliwiający jego maksymalne zabezpieczenie przed zniszczeniem, uszkodzeniem i utratą.
  7. Gwarant ustosunkuje się do treści dokonanego zgłoszenia w terminie 30 dni roboczych liczonych od dnia doręczenia Produktu do siedziby Gwaranta przez firmę kurierską.
  8. W przypadku stwierdzenia zasadności zgłoszenia, ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych, licząc od daty doręczenia Gwarantowi poprzez:
    a)  wymianę Produktu na nowy Produkt tego samego modelu;lub

    b)  wymianę Produktu na inny produkt o Cenie tożsamej z Ceną reklamowanego Produktu; ;c)  w przypadku braku dostępności Produktu, Gwarant może usunąć wadę poprzez przekazanie Klientowi na

    adres e-mail vouchera o wartości Ceny zakupu reklamowanego Produktu, ważnego przez 12 miesięcy od dnia jego otrzymania, do wykorzystania w sklepie internetowym www.napogloves.pl.

  9. Biuro Obsługi Klienta Gwaranta skontaktuje się z Klientem niezwłocznie po zakończeniu procesu rozpatrywania reklamacji, celem przekazania Klientowi odpowiedzi na złożoną reklamację.

IV. ODMOWA UZNANIA REKLAMACJI
Gwarant odmawia uznania reklamacji m.in. w przypadku:

  1. stwierdzenia, że rzecz wykorzystywana była niezgodnie z jej przeznaczeniem,
  2. stwierdzenia, że rzecz została uszkodzona w trakcie użytkowania z winy Klienta lub osób trzecich;
  3. stwierdzenia, że wada wynika z normalnego zużycia danej rzeczy;
  4. braku dowodu zakupu;
  5. dostarczenia Gwarantowi Produktu niekompletnego;
  6. stwierdzenia przyczyny wady innej niż wada materiałowa, bądź produkcyjna, tkwiąca w rzeczy sprzedanej;
  7. stwierdzenia uszkodzeń rzeczy sprzedanej wskutek jej nieprawidłowej konserwacji;
  8. dokonania przez Klienta zgłoszenia reklamacyjnego dot. produktu zakupionego w obniżonej cenie, z uwagi na fakt, iż był to produkt zbywany z oznaczoną wadą z poziomu strony produktowej sklepu internetowego;
  9. stwierdzenia ingerencji osoby nieuprawnionej w rzecz sprzedaną (w szczególności w rozumieniu dokonywania napraw/przeróbek rzeczy sprzedanej przez osoby niebędącej Gwarantem).

V. WADY, KTÓRE NIE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ JAKOŚCI Gwarancją jakości nie są objęte następujące wady rzeczy sprzedanej:

  1. wady obiektywnie możliwe do stwierdzenia w chwili zawarcia umowy sprzedaży;
  2. wady będące następstwem użytkowania rzeczy sprzedanej niezgodnie z ich przeznaczeniem, właściwościami,
  3. wady spowodowane brakiem należytej pielęgnacji rzeczy sprzedanej;
  4. wady spowodowane z winy Klienta lub osób trzecich;
  5. wady powstałe na skutek okoliczności, za które nie ponosi odpowiedzialności żadna ze stron (siła wyższa);
  6. wady powstałe wskutek próby dokonania samodzielnej naprawy/przeróbki rzeczy sprzedanej przez Klienta;
  7. uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nabywcę, bądź osobę trzecią;
  8. wady rękawiczek wykonanych z udziałem technologii touchscreen umożliwiającej obsługę ekranów dotykowych, z uwagi na ich naturalne zużycie i ograniczenia technologiczne. Celem uniknięcia wątpliwości rękawiczki te korzystają z gwarancji w zakresie wad. dot. szycia i skóry, jednak Gwarancja nie obejmuje wady niesprawności technologii touchscreen.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Ilekroć w niniejszym dokumencie mowa jest o Kliencie termin ten należy interpretować zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego.

Gwarant zobowiązuje się usunąć wadę w sposób określony w niniejszym dokumencie w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych liczonych od chwili przyjęcia reklamowanego Produktu do magazynu Gwaranta.

W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową sprzedaży, Klientowi – z mocy prawa – przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy, a gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.