Często zadawane pytania

Produkty

Pomoc w doborze właściwego rozmiaru rękawiczek dostępna jest na stronie produktowej danego produktu.

Dostawa i płatności

Listę wszystkich dostępnych metod płatności znajdziesz w zakładce dostawa i płatność →.

Listę wszystkich dostępnych metod wysyłki znajdziesz w zakładce dostawa i płatność →.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Znajdujesz się w polskim sklepie. Przejdź do innego sklepu (klikając flagi znajdujące się stopce) w celu dostawy do innych krajów. Jeśli Twojego kraju nie ma na liście, wybierz międzynarodowy sklep z dostawą na cały świat.

Aby ograniczyć zużycie papieru wysyłamy fakturę wyłącznie w formie elektronicznej. Dokument sprzedaży znajduje się w mailu potwierdzającym opłacenie zamówienie.

Aby otrzymać fakturę na firmę, zaznacz opcję “Faktura VAT” w formularzu zamówienia. W celu wystawienia faktury VAT niezbędne jest podanie prawidłowego NIPu oraz nazwy firmy. Fakturę wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, otrzymasz ją w mailu potwierdzającym opłacenie zamówienie.

W przypadku braku zaznaczenia pola “Faktura VAT” wystawiana jest faktura imienna. Na podstawie faktury imiennej zgodnie z obowiązującymi przepisami nie ma możliwości wystawienia Faktury VAT

Współpracujemy z zaufanymi operatorami płatności, którzy przestrzegają najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dodatkowo, wykorzystujemy szyfrowanie SSL. Dzięki niemu wszystkie dane osobowe, które do nas wysyłasz, są zaszyfrowane i chronione przed osobami trzecimi. Przestrzegamy obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych oraz przepisów prawa.

Płatność kartą płatniczą (debetową lub kredytową) jest możliwa bezpośrednio przez bramkę płatności na stronie (Stripe) lub poprzez operatora płatności PayU lub PayPal.

Jeśli w trakcie płatności wystąpił błąd i nie udało się dokończyć zakupów, należy ponownie złożyć zamówienie w sklepie napogloves.pl. Poprzednie, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Zamówienie

Nie ma możliwości osobistego odbioru produktu w siedzibie firmy. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Procedura wymiany produktu opisana jest w zakładce zwroty →. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją.

Prosimy o wysłanie wiadomości na adres mailowy support@napogloves.pl. Nasz zespół niezwłocznie znajdzie rozwiązanie zaistniałej sytuacji.

Jeśli chcesz anulować zamówienie poinformuj nas mailowo pisząc na adres support@napogloves.pl. Anulacja jest możliwa tylko przed nadaniem wysyłki. Nieopłacone zamówienia zostaną automatycznie anulowane.

Zwrot i reklamacja

Procedura reklamacji opisana jest w zakładce zwroty →. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją.

Koszt zwrotu pokrywa kupujący i zależy on od wybranego sposobu wysyłki. Więcej informacji znajdziesz w zakładce zwroty →.

Chęć zwrotu należy zgłosić w terminie 30 dni licząc od daty odebrania przesyłki. W ciągu 14 dni od zgłoszenia chęci zwrotu należy odesłać towar zgodnie z procedurą zwrotu →.

Formularz kontaktowy